Klantenservice
Veelgestelde vragen
  • Ik heb zelf getracht mijn wachtwoord te herstellen maar toch werkt mijn account nog niet, wat nu?

    Neemt u alstublieft contact op met onze medewerkers van de afdeling Sales Support via verkoop@deltawines.eu of telefonisch via tel: 0180-635 135. Zij helpen u graag verder.

  • Ik ben mijn wachtwoord kwijt/vergeten, wat nu?

    U kunt dit zelf herstellen, klikt u hiervoor rechts bovenin uw scherm op ‘Inloggen’.

    In het scherm dat nu verschijnt logt u normaal gesproken in, onderaan staat; (vergeten?)

    Klik dat aan en tik uw mailadres in, er zal een mail naar u verzonden worden met de instructies om uw wachtwoord te kunnen herstellen.

  • Ik zie een * achter de naam van de wijn staan, wat betekent dat?

    De * verwijst naar de volgende tekst die u in de wijnbeschrijving terug zult vinden;

    NIET BEDOELD VOOR ONLINE VERKOOP!

    Deze wijn mag dan niet online aangeboden worden.

  • Ik zie een melding staan van ‘Lage voorraad’, wat houdt dit in?

    De voorraad heeft een bepaalde ondergrens bereikt, de webshop geeft dit nu aan.

    De voorraad in de webshop wordt ieder uur bijgewerkt en is dus vrij up to date.

    Mocht u het echt zeker willen weten vragen wij u om even contact op te nemen met onze afdeling Sales Support via verkoop@deltawines.eu of telefonisch via tel: 0180-635 135.

  • Kan ik mijn order in 1 keer plaatsen bij meerdere BV’s tegelijk?

    Ja, dat is mogelijk door te switchen van bedrijf via de tabbladen bovenaan uw scherm. (zodra u bent ingelogd)

    Alle artikelen worden samen in uw winkelmandje gezet, gegroepeerd per BV.

  • Ik wil graag een afwijkend afleveradres toevoegen, waar doe ik dat?

    Dit kunt u niet zelf toevoegen maar doen wij graag voor u.

    Neemt u alstublieft contact op met onze medewerkers van de afdeling Sales Support via verkoop@deltawines.eu of telefonisch via tel: 0180-635 135.

  • Ik wil graag iets toevoegen aan een reeds bevestigde bestelling, kan dat?

    Dit kunt u doen door het plaatsen van een nieuwe bestelling.

    Indien deze bestelling onder de € 750,00 is rekent de webshop automatisch € 35,00 aan voor de bezorgkosten.

    Onze afdeling Sales Support zal altijd controleren of er reeds orders zijn geplaatst en indien deze samen € 750,00 of meer bedragen brengen zij de transportkosten weer in mindering op uw order(s).

  • Ik kan alleen dozen bestellen maar wil ook een paar proefflessen ontvangen, hoe werkt dat?

    In het tekstveld ‘opmerking’ kunt u een bericht voor ons achter laten, hier kunt u aangeven van welke wijnen u graag een proeffles ontvangt.

  • Ik ben consument, waar kan ik uw wijnen kopen?

    Als consument kunt u niet direct wijn bij ons bestellen.

    We verwijzen u graag door naar èèn van onze klanten in uw regio.

    Neemt u daarvoor contact op met onze medewerkers van de afdeling Sales Support via verkoop@deltawines.eu.

  • Hoe kan ik klant van Pallas Wines worden?

    Neemt u alstublieft contact op met onze medewerkers van de afdeling Sales Support via verkoop@deltawines.eu.

    Zij kunnen u koppelen aan een accountmanager werkzaam in uw regio.

Contact

Pallas Wines

Exportweg 2
2742 RC Waddinxveen
T 0180-635 128
F 0180-635 140
info@pallaswines.nl

 WhatsApp Logo0180-635135 (WhatsApp / 8:30-17:00)

BTW Nummer:
IBAN:
KVK:
AGP:
NLW:
Max Havelaar/FLO-ID:

NL814902327B01
NL07RABO0108064913
29049680
NL06561010198
NLW0000193152
18564

Kunt u uw vraag niet vinden
Laat gerust een bericht achter en we zullen zo snel mogelijk beantwoorden
* = verplicht